Συνεργάζομαι με την Virtual Assistant και κατάφερα να εισπράξω το 80% των οφειλών μου από πελάτες, ενώ ταυτόχρονα οργανώθηκε επιτέλους το πελατολόγιο μου.
Τώρα, έχω περισσότερο δημιουργικό χρόνο και στους ήδη υπάρχοντες πελάτες, αποστέλλονται ανά περίπτωση ευχετήριες κάρτες. Όλα αυτά με πολύ μικρότερο κόστος από το να είχα προσλάβει υπάλληλο γραφείου. Σκέφτομαι να της αναθέσω και την δημιουργία και διαχείριση των Social Media.

Α.Β., Αθήνα

Φωτογράφος

Χρησιμοποιήσαμε την Virtual Assistant την περίοδο του Αυγούστου για την διαχείριση των τηλεφωνημάτων από πελάτες την περίοδο των θερινών διακοπών. Είχα άγχος για το αν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της δουλειάς σε ένα αντικείμενο άγνωστο στο οποίο θα έπρεπε να καταγράφονται παραγγελίες, να επιλύονται προβλήματα και γενικά να γίνεται διαχείριση διαφόρων θεμάτων των πελατών. Το αποτέλεσμα της δουλειάς που έγινε από μέρους της Virtual Assistant ήταν εκπληκτικό. Τη συστήνω ανεπιφύλακτα.

Παναγής Τάσος

Marketing Manager

Χρησιμοποιώ την Virtual Assistant σε διάφορες υπηρεσίες για εργασίες που καθημερινά καλούμαι να διεκπεραιώσω. Από εκτροπή κινητού σε κάποιες συναντήσεις μέχρι και έρευνα βιβλιογραφίας. Σίγουρα το κόστος είναι μηδαμινό συγκριτικά με αυτό ενός πιθανού σταθερού υπαλλήλου γραφείου, ενώ ταυτόχρονα μου αφήνει ελεύθερο και παραγωγικό χρόνο.

A.Γ., Κύπρος

Ελευθ. Επαγγελματίας, Μηχανολόγος Μηχανικός

Είμαι χρόνια Αγιογράφος, ποτέ όμως δεν είχα υπάλληλο για τις γραμματειακές εργασίες. Όλα τα έκανα μόνος μου, με αποτέλεσμα να στερώ χρόνο από την παραγωγική και δημιουργική μου δουλειά. Έτσι, τώρα ανέθεσα στην Virtual Assistant την οργάνωση του πελατολογίου την ενημέρωση οφειλών, καθώς και την διαχείριση των Social Media. Το αποτέλεσμα είναι πραγματικά αξιοσημείωτο. Αυξήθηκαν οι παραγγελίες σε όλη την Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα έχουν αποπληρωθεί και αρκετές οφειλές.

K.Λ., Θεσσαλονίκη

Αγιογράφος

Χρειαζόμουν περιστασιακά βοήθεια για να στείλω email, sms, διαφημιστικά δώρα και γενικά κάποιες ενέργειες marketing 2 με 3 φορές το χρόνο. Ήταν η πιο ιδανική περίπτωση για μένα η Virtual Assistant. Το κόστος ελάχιστο και οι υπηρεσίες της εξαιρετικά καλές.

Μ.Π, Λάρισα

Κατάστημα Ρούχων

Συνεργάζομαι με την Virtual Assistant και κατάφερα να εισπράξω το 80% των οφειλών μου από πελάτες, ενώ ταυτόχρονα οργανώθηκε επιτέλους το πελατολόγιο μου.
Τώρα, έχω περισσότερο δημιουργικό χρόνο και στους ήδη υπάρχοντες πελάτες, αποστέλλονται ανά περίπτωση ευχετήριες κάρτες. Όλα αυτά με πολύ μικρότερο κόστος από το να είχα προσλάβει υπάλληλο γραφείου. Σκέφτομαι να της αναθέσω και την δημιουργία και διαχείριση των Social Media.

Α.Β., Αθήνα

Φωτογράφος

Διατηρώ ένα e-shop καλλυντικών ειδών και για πρώτη φορά έκανα ξέγνοιαστος τις διακοπές μου.
Ανέθεσα στην Virtual Assistant την εκτροπή του τηλεφώνου η οποία διαχειρίστηκε όλες τις κλήσεις με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Άμεσα και αποτελεσματικά.

A.Π., Αθήνα

Ιδιοκτήτης e-shop

Χρησιμοποιώ την Virtual Assistant σε διάφορες υπηρεσίες για εργασίες που καθημερινά καλούμαι να διεκπεραιώσω. Από εκτροπή κινητού σε κάποιες συναντήσεις μέχρι και έρευνα βιβλιογραφίας. Σίγουρα το κόστος είναι μηδαμινό συγκριτικά με αυτό ενός πιθανού σταθερού υπαλλήλου γραφείου, ενώ ταυτόχρονα μου αφήνει ελεύθερο και παραγωγικό χρόνο.

A.Γ., Κύπρος

Ελευθ. Επαγγελματίας, Μηχανολόγος Μηχανικός

Είμαι χρόνια Αγιογράφος, ποτέ όμως δεν είχα υπάλληλο για τις γραμματειακές εργασίες. Όλα τα έκανα μόνος μου, με αποτέλεσμα να στερώ χρόνο από την παραγωγική και δημιουργική μου δουλειά. Έτσι, τώρα ανέθεσα στην Virtual Assistant την οργάνωση του πελατολογίου την ενημέρωση οφειλών, καθώς και την διαχείριση των Social Media. Το αποτέλεσμα είναι πραγματικά αξιοσημείωτο. Αυξήθηκαν οι παραγγελίες σε όλη την Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα έχουν αποπληρωθεί και αρκετές οφειλές.

K.Λ., Θεσσαλονίκη

Αγιογράφος

Χρειαζόμουν περιστασιακά βοήθεια για να στείλω email, sms, διαφημιστικά δώρα και γενικά κάποιες ενέργειες marketing 2 με 3 φορές το χρόνο. Ήταν η πιο ιδανική περίπτωση για μένα η Virtual Assistant. Το κόστος ελάχιστο και οι υπηρεσίες της εξαιρετικά καλές.

Μ.Π, Λάρισα

Κατάστημα Ρούχων